Långfredag 2/4 2010

Vad härligt det är att vara ledig. Att få vakna i lugn och ro med alla sina pojkar i sängen :-) och bara gosa & mysa en stund innan det är dags att stiga upp. Rocky & Zorro sover varje natt mellan matte & husse i sängen, det är varmt och mysigt och dessutom tryggt att vara nära :-)

Nu är det bara en vecka kvar tills första tävlingsdagen på LC-fälten. Det blir i Sjöbo, Skåne. Främst önskar vi uppehållsväder för Skåne brukar bjuda på ihållande regn och det är ju inte de bästa förhållanden att springa på. Det är "bara" 53 st whippar anmälda till detta prov och det är inte många i jämförelse med vad det brukar vara i antal på prov under de senaste åren.

Pga datorkrasch förra veckan och nyinstallation så kan jag inte uppdatera min vanliga hemsida då jag saknar de programmen. Min äldste son ska vara behjälplig och installera det på nytt inom kort - hoppas jag!

Prinze, Zorro & Rocky önskar alla en härligt Glad Påsk!
//Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0