Onsdag 15/4 -09

Igår fick Rocky sitt Trippelpris från Sv Whippetklubben för sina framgångar i utställning, LC och viltspår. Nu ska det ramas in i guldram som de andra har. Nu har jag ett Trippelpris per kille hemma och gissa om jag är stolt matte till dessa 3 underbara whippetkillar!

Nu till helgen är det äntligen dags - för årets första LC prov och det är LC Västra som anordnar detta i Laholm, Halland. Därefter är det dags för LC prov nr2 nästa helg därpå nere i Skåne, där jag hoppas jag kan få assistans med att få Rocky inmätt inför de internationella prov som sedan stundar under året. Så jag håller tummarna att han håller måttet om max 51 cm vilket han borde göra med god marginal.

På återhörande!

/Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0